Prosíme o chvilku pozornosti – níže najdete stručně a jasně sepsané podmínky pro přijetí, čištění a vyzvednutí zakázek. Díky nim vše běží hladce a bez nedorozumění. Máte dotaz? Napište nám přes Kontakt nebo se zastavte na provozovně v Dobříši nebo Praze ➚.
Poslední aktualizace: 23. 8. 2025
1) Objednávka a platba
- Zákazníci se řídí všeobecnými podmínkami vyvěšenými na provozovně.
- Platba za vyčištění oděvů se provádí vždy předem. Ceny jsou uvedené v Ceníku.
- Za čištění dětských oděvů účtujeme 50 % z ceny odpovídajícího oděvu dle platného ceníku.
- Účtenka je jediným dokladem k vydání oděvu.
2) Doba čištění a expedice
- Doba čištění je individuální dle typu oděvu a technologie. Standardní doba je 3 pracovní dny, pokud se nedohodneme jinak.
- U zakázek zajištěných přepravní službou (PPL) expedujeme do 5 pracovních dnů od přijetí.
3) Převzetí a uskladnění
- V případě ztráty účtenky je nutné předložit občanský průkaz, oděv co nejpřesněji popsat a vyplnit Prohlášení o ztrátě účtenky.
- Zákazník je povinen si vyčištěné oděvy vyzvednout do 14 dnů ode dne předání k čištění. Po této lhůtě účtujeme poplatek za uskladnění 5 Kč/kus/den.
- Zakázku je nutné vyzvednout nejpozději do 6 měsíců ode dne, kdy byl zákazník povinen si ji vyzvednout. Poté si vyhrazujeme právo zakázku věnovat charitě.
4) Odpovědnost zákazníka
- Vyprázdněte kapsy. Čistírna není odpovědná za věci zapomenuté v kapsách ani za škody, které mohou během čištění způsobit.
5) Odpovědnost čistírny
- Čistírna nezodpovídá za škody na knoflících, vycpávkách, zipech, plisování, gumových součástech a nápisech, pokud ke škodě dojde v důsledku nesprávného či nedostatečného označení výrobce (etikety a symboly údržby).
6) Skvrny a limity čištění
- Nelze zaručit úplné odstranění všech skvrn po jediném čištění – zejména u starých skvrn nebo u skvrn předtím praných/domácně ošetřovaných.
- Skvrny samostatně nedetašujeme. Prosíme, informujte nás při příjmu, zda a jak jste skvrny zkoušeli čistit.
7) Reklamace a ztráta zakázky
- Zjevné vady hlaste při převzetí zakázky – později na ně nelze brát zřetel.
- Ostatní vady reklamujte bez zbytečného odkladu po zjištění.
- Jak reklamovat: napište na dobris@cleangreen.cz, zavolejte +420 777 077 869, nebo se zastavte na provozovně EKOČISTÍRNA CLEANGREEN, Mírové nám. 190, Dobříš.
- Co si připravit: číslo zakázky/účtenku (nebo jiný doklad o předání – např. výpis z účtu), původní označení, popis vady a ideálně fotografie.
- Lhůta pro vyřízení: reklamaci vyřizujeme do 30 kalendářních dnů od řádného uplatnění; vystavíme reklamační protokol (kopii obdrží zákazník).
- Způsob řešení: bezplatné odstranění vady / opakované čištění, přiměřená sleva z ceny, případně odstoupení od smlouvy u podstatné vady a vrácení zaplacené ceny.
- Ztráta či nevratné poškození věci: odpovídáme dle občanského zákoníku; řeší se v rámci reklamačního řízení.
- Reklamační řád je k nahlédnutí na provozovně; na požádání jej zašleme e-mailem.
8) Odmítnutí zakázky
- Čistírna si vyhrazuje právo odmítnout provedení služby, zejména u oděvů bez etiket (symboly pro čištění/žehlení) a bez označení materiálu. Takové oděvy můžeme přijmout pouze na zodpovědnost klienta.
9) Právní rámec
- Ve zbytku se podmínky poskytování služeb řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména předpisy na ochranu spotřebitele a občanským zákoníkem.
10) Mimosoudní řešení sporů
- Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, coi.cz. Spotřebitelé mohou využít i platformu ODR Evropské komise: ec.europa.eu/consumers/odr.
Tip: Jak pečujeme o citlivé materiály? Podívejte se na stránku SoftWash – jak čistíme. Standardní ceník s fulltextovým vyhledáváním Vám usnadní orientaci v nabídce.

