Provozní řád a podmínky čištění

Prosíme o chvilku pozornosti – níže najdete stručně a jasně sepsané podmínky pro přijetí, čištění a vyzvednutí zakázek. Díky nim vše běží hladce a bez nedorozumění. Máte dotaz? Napište nám přes Kontakt nebo se zastavte na provozovně v Dobříši nebo Praze ➚.

Poslední aktualizace: 23. 8. 2025

1) Objednávka a platba

  1. Zákazníci se řídí všeobecnými podmínkami vyvěšenými na provozovně.
  2. Platba za vyčištění oděvů se provádí vždy předem. Ceny jsou uvedené v Ceníku.
  3. Za čištění dětských oděvů účtujeme 50 % z ceny odpovídajícího oděvu dle platného ceníku.
  4. Účtenka je jediným dokladem k vydání oděvu.

2) Doba čištění a expedice

  1. Doba čištění je individuální dle typu oděvu a technologie. Standardní doba je 3 pracovní dny, pokud se nedohodneme jinak.
  2. U zakázek zajištěných přepravní službou (PPL) expedujeme do 5 pracovních dnů od přijetí.

3) Převzetí a uskladnění

  1. V případě ztráty účtenky je nutné předložit občanský průkaz, oděv co nejpřesněji popsat a vyplnit Prohlášení o ztrátě účtenky.
  2. Zákazník je povinen si vyčištěné oděvy vyzvednout do 14 dnů ode dne předání k čištění. Po této lhůtě účtujeme poplatek za uskladnění 5 Kč/kus/den.
  3. Zakázku je nutné vyzvednout nejpozději do 6 měsíců ode dne, kdy byl zákazník povinen si ji vyzvednout. Poté si vyhrazujeme právo zakázku věnovat charitě.

4) Odpovědnost zákazníka

  1. Vyprázdněte kapsy. Čistírna není odpovědná za věci zapomenuté v kapsách ani za škody, které mohou během čištění způsobit.

5) Odpovědnost čistírny

  1. Čistírna nezodpovídá za škody na knoflících, vycpávkách, zipech, plisování, gumových součástech a nápisech, pokud ke škodě dojde v důsledku nesprávného či nedostatečného označení výrobce (etikety a symboly údržby).

6) Skvrny a limity čištění

  1. Nelze zaručit úplné odstranění všech skvrn po jediném čištění – zejména u starých skvrn nebo u skvrn předtím praných/domácně ošetřovaných.
  2. Skvrny samostatně nedetašujeme. Prosíme, informujte nás při příjmu, zda a jak jste skvrny zkoušeli čistit.

7) Reklamace a ztráta zakázky

  1. Zjevné vady hlaste při převzetí zakázky – později na ně nelze brát zřetel.
  2. Ostatní vady reklamujte bez zbytečného odkladu po zjištění.
  3. Jak reklamovat: napište na dobris@cleangreen.cz, zavolejte +420 777 077 869, nebo se zastavte na provozovně EKOČISTÍRNA CLEANGREEN, Mírové nám. 190, Dobříš.
  4. Co si připravit: číslo zakázky/účtenku (nebo jiný doklad o předání – např. výpis z účtu), původní označení, popis vady a ideálně fotografie.
  5. Lhůta pro vyřízení: reklamaci vyřizujeme do 30 kalendářních dnů od řádného uplatnění; vystavíme reklamační protokol (kopii obdrží zákazník).
  6. Způsob řešení: bezplatné odstranění vady / opakované čištění, přiměřená sleva z ceny, případně odstoupení od smlouvy u podstatné vady a vrácení zaplacené ceny.
  7. Ztráta či nevratné poškození věci: odpovídáme dle občanského zákoníku; řeší se v rámci reklamačního řízení.
  8. Reklamační řád je k nahlédnutí na provozovně; na požádání jej zašleme e-mailem.

8) Odmítnutí zakázky

  1. Čistírna si vyhrazuje právo odmítnout provedení služby, zejména u oděvů bez etiket (symboly pro čištění/žehlení) a bez označení materiálu. Takové oděvy můžeme přijmout pouze na zodpovědnost klienta.

9) Právní rámec

  1. Ve zbytku se podmínky poskytování služeb řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména předpisy na ochranu spotřebitele a občanským zákoníkem.

10) Mimosoudní řešení sporů

  1. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, coi.cz. Spotřebitelé mohou využít i platformu ODR Evropské komise: ec.europa.eu/consumers/odr.

Tip: Jak pečujeme o citlivé materiály? Podívejte se na stránku SoftWash – jak čistíme. Standardní ceník s fulltextovým vyhledáváním Vám usnadní orientaci v nabídce.